Mostra del Fons del CRAI Pavelló de la República

El fons documental del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República està integrat per les col·leccions del Centre d’Estudis Històrics Internacionals (CEHI), de la Fundació Figueres i, a partir de 1996, pel material que es va incorporant a través del CRAI de la UB. Aquesta unió ha donat lloc a la formació d’una de les col·leccions més importants del món sobre la Segona República, la Guerra Civil, l’exili, el franquisme i la Transició a Espanya i, especialment, a Catalunya.

La Mostra del Fons del CRAI Pavelló de la República, que presentem aquí, és una mostra representativa de la varietat de col·leccions que té el Fons (cartells, banderes, segells, paper-moneda, etc.). El Museu Virtual de la UB incorporarà progressivament col·leccions de temàtiques específiques procedents d’aquest Fons que ajudaran a un coneixement més aprofundit sobre el mateix.

El fons documental del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República està integrat per les col·leccions del Centre d’Estudis Històrics Internacionals (CEHI), de la Fundació Figueres i, a partir de 1996, pel material que es va incorporant a través del [...] veure més