Mostra del CRAI Biblioteca de Fons Antic

La Biblioteca de Fons Antic custodia els fons bibliogràfics històrics de la Universitat de Barcelona. Està situada a l’Edifici Històric de la plaça Universitat i recull tots els volums anteriors a 1820. És, en nombre de volums, la tercera més rica d’Espanya, pel que fa a incunables –darrere de la Biblioteca Nacional i de la Biblioteca Colombina-, i la segona pel que fa a impresos dels segles XVI al XVIII –darrere de la Biblioteca Nacional.

La Mostra del CRAI Biblioteca de Fons Antic, que presentem aquí, és una mostra representativa de la riquesa de col·leccions que té el Fons Antic. El Museu Virtual de la UB incorporarà progressivament col·leccions de temàtiques específiques procedents d’aquest Fons que ajudaran a un coneixement més aprofundit sobre el mateix.

La Biblioteca de Fons Antic custodia els fons bibliogràfics històrics de la Universitat de Barcelona. Està situada a l’Edifici Històric de la plaça Universitat i recull tots els volums anteriors a 1820. És, en nombre de volums, la tercera més [...] veure més