Fons Miquel Porter i Moix

El Fons Miquel Porter i Moix, gestionat pel CRAI Biblioteca de Belles Arts, del qual s’ofereix aquí una mostra breu, abasta els diversos àmbits en què aquest professor del Departament d’Història de l’Art de la Universitat de Barcelona va exercir la seva àmplia i intensa activitat sociocultural: el teatre, la música, la difusió de la cultura cinematogràfica i la conservació del patrimoni fílmic. Representa una panoràmica dels seus esforços per mantenir i potenciar la cultura catalana en els darrers vint-i-cinc anys del franquisme i durant el període de la transició democràtica. Ha estat donada per la seva família a la Universitat de Barcelona.

El Fons Miquel Porter i Moix, gestionat pel CRAI Biblioteca de Belles Arts, del qual s’ofereix aquí una mostra breu, abasta els diversos àmbits en què aquest professor del Departament d’Història de l’Art de la Universitat de Barcelona va exercir [...] veure més