Col·lecció Miquel Porter i Moix

La Col·lecció Miquel Porter i Moix, de la qual s’ofereix aquí una mostra breu, abasta els diversos àmbits en què aquest professor del Departament d’Història de l’Art de la Universitat de Barcelona va exercir la seva àmplia i intensa activitat sociocultural: el teatre, la música, la difusió de la cultura cinematogràfica i la conservació del patrimoni fílmic. Representa una panoràmica dels seus esforços per mantenir i potenciar la cultura catalana en els darrers vint-i-cinc anys del franquisme i durant el període de la transició democràtica. Ha estat donada per la seva família a la Universitat de Barcelona.

La Col·lecció Miquel Porter i Moix, de la qual s’ofereix aquí una mostra breu, abasta els diversos àmbits en què aquest professor del Departament d’Història de l’Art de la Universitat de Barcelona va exercir la seva àmplia i intensa activitat [...] veure més